http://www.youtube.com/watch?v=AqppTU4AIOA

Po wielu godzinach pracy nad moimi zdjęciami z Palestyny, ich „obrabianiu”, wrzucaniu do galerii (jeszcze nie wszystkie się tam znalazły) oraz wybieraniu, które się nadadzą do publikacji w końcu się udało.
Od 17 do 24 stycznia 2014 r. w warszawskim metrze, na monitorach umieszczonych w pociągach, będzie można zobaczyć pięć zdjęć mojego autorstwa w ramach tzw. „galerii w drodze”.

Cała prezentacja jest bardzo krótka (zaledwie 5 sekund na zdjęcie) i nie było możliwości opatrzenia zdjęć komentarzem. Nie miałem też możliwości wrzucenia „ostrzejszych” zdjęć z zamieszek, choć w przyszłości postaram się to zrobić. Niemniej mam poczucie, że uda mi się dotrzeć w ten sposób do wielu ludzi, gdyż codziennie z warszawskiego metra korzysta blisko 600.000 osób, a 67% z nich deklaruje, że w podróży ogląda CityInfoTV. Daje to około 400.000 osób dziennie, które zerkają na umieszczone w pociągach monitory. Mam nadzieję, że w trakcie tygodnia emisji moich zdjęć choćby niewielki procent z nich zastanowi się nad dzieciństwem palestyńskich dzieci i wpływie okupacji na kształtowanie ich światopoglądu.

Skomentuj

