Galeria

W trzy tygodnie po powrocie z Palestyny nadal usiłuję uporać się z tutejszą, polską rzeczywistością. Mimo iż nie jest to łatwe, szczególnie ze względu na pogodę, która nas wszystkich nie rozpieszcza, staram się wrócić do „normalnego” życia. Jednak niesamowicie działają mi na nerwy utyskiwania osób spotkanych np. w komunikacji miejskiej – bo pogoda słaba, bo tłumy w sklepach, bo trzeba kupić buty na zimę, a ładnych nie ma… Wszystko to wydaje mi się nadal tak małostkowe w porównaniu do problemów Palestyńczyków, których miałem okazję poznać i którzy chętnie zamieniliby się z nami miejscami.

Nadal pozostając w zawieszeniu między Hebronem a Warszawą staram się robić coś, co pozwoli mi choć o kilka chwil przedłużyć pobyt w tym pierwszym miejscu, choćby w wyobraźni wrócić do tamtych dni – nie zawsze miłych, czasami nawet tragicznych, lecz jednak dla mnie wyjątkowych, takich których nigdy nie zapomnę. Z tego powodu założyłem galerię na Flickr i będę tam stopniowo wrzucał moje „najlepsze” zdjęcia. Może ktoś je dostrzeże, może ktoś zrozumie w jakich warunkach żyją hebrończycy… insha’allah tak się stanie.

GALERIA

flickr-logo-alexleite

Zwykły wpis

Skomentuj

