OK, jestem na miejscu.

Mimo ostrzeżeń i wielu opowieści o problemach na granicy udało mi się przejść bez żadnych problemów. Co prawda dostałem kilka standardowych pytań, po co przyjeżdżam, na jak długo i czy to mój pierwszy pobyt w Izraelu, ale trwało to nie dłużej niż 5 minut. Mam nadzieję, że przy wyjeździe będzie podobnie, ale to dopiero za 3 miesiące.

Po transferze do Jerozolimy i kilku godzinach snu ruszyliśmy na „wycieczkę” po Jerozolimie połączoną ze wzajemnym zapoznaniem. Jak na tak krótki czas za dużo wiadomości, za dużo nowych i egzotycznych imion i nazw, ale ludzie, z którymi będę współpracował wydają się bardzo mili i podejrzewam, że nie będzie żadnych problemów w komunikacji.

O Jerozolimie nie będę wiele opowiadał, po prostu wrzucę kilka zdjęć.

IMG_0804

IMG_0856

IMG_0834

IMG_0867

IMG_0869

Jerozolima – dzień 1

Obrazek

3 thoughts on “Jerozolima – dzień 1

Skomentuj

